Customer Service Agent

Göteborg

MATCHis Customer Success Team söker en serviceinriktad medarbetare av toppklass. Tjänsten är en heltidsanställning med 6 månaders provanställning och tillsätts enligt överenskommelse. Ord som vi värderar högt på MATCHi är ”Brave Heart”, ”Focused Mind” & ”Attentive Teamwork”. Vi arbetar dagligen med att utveckla oss som team och organisation.


MATCHi är en racketsportplattform med onlinebokning och matchmaking. Vårt mål är att aktivera och engagera fler människor runtom i världen samt underlätta tillväxten av racketsport. Vi vill göra det enkelt och effektivt för sportanläggningar att administrera sin verksamhet genom att automatisera och tillhandhahålla modernt IT-stöd. På MATCHi möts anläggningar och spelare på ett ställe för att göra det lättare att delta i racketsportvärlden.

MATCHi är ett teknikinriktat företag som brinner för sport och en förenklad vardag för spelare och administratörer. Vi startade för 7 år sedan och har under denna tid vuxit till att bli marknadsledande i Sverige och Norge. I slutet av april inledde vi även samarbete med våra första danska anläggningar och har även kunder i länder som Finland, Polen och Japan och vill växa internationellt.


Rollen innebär

-      Hantera löpande, inkommande support, via telefon, chatt och e-post

-      Ta emot och besvara inkommande offertförfrågningar samt orderhantering till kund

-      Hjälpa både nya och befintliga kunder och leverantörer att svara på deras frågor och lösa deras problem, stora som små

-      Övrig administration inom avdelningen vid behov


På MATCHi vill vi leverera service av världsklass och är noga med att ge det lilla extra i varje kontakt med såväl kunder som leverantörer. För att trivas i rollen är det viktigt att du kan arbeta både självständigt och i team. Du ska ha en god förmåga att hantera och bemöta människor på ett tryggt, trevligt och tålmodigt sätt och sätta stort värde på kommunikation, såväl muntlig som skriftlig. Vidare är du strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt och har en god förmåga att skapa och arbeta enligt rutiner och mallar. I arbetet mot kunder är det viktigt med ett hjälpsamt och lösningsfokuserat arbetssätt. Vi ser gärna att du är snabblärd och inte rädd för nya tekniker samt effektiv utan att försaka kvalitet. Då vi idag är ett bra och tajt team är din personlighet viktig för att du ska passa in hos oss.


Kunskaper som krävs för uppdraget

-      Mycket god svenska och engelska i både tal och skrift

-      Datorvana (webb, office, mail)

-      Tidigare erfarenhet av arbete inom support, kundtjänst eller annat servicerelaterat yrke


Ej krav, men BONUS för

-      Kunskap i norska, danska, spanska eller tyska i tal och skrift

-      Tidigare erfarenhet av att arbeta i helpdeskverktyg och CRM-system


Arbetstid

Tjänsten är en heltidstjänst och ordinarie arbetstid är förlagd till dagtid på vardagar, men även arbete på helger kan förekomma vid enstaka tillfällen. Startdatum är flexibelt och tillsätts enligt överenskommelse. Rekrytering sker löpande.


Placeringsort

På vårt huvudkontor i Göteborg


Ersättning

Fast månadslön, friskvårdsbidrag, tjänstepension och erforderliga försäkringar.

Mjuka faktorer: Högt i tak och en företagskultur som uppskattar en bra balans mellan arbete och fritid/familj. Vi på MATCHi sätter stort värde på personlig utveckling och möjligheter till kontinuerlig utveckling inom ditt arbetsområde stöttas.

 

Kontakt

För dig som taggas av denna utmaning och vill bidra till att skapa en global framgångssaga, kom och bli en del av vårt team.

Vid frågor, kontakta Team Lead Adrian via mail adrian.ljungqvist@matchi.se

Kontaktperson

Adrian Ljungqvist

adrian.ljungqvist@matchi.se

Tack för din ansökan! Ansökan misslyckades, vänligen försök igen Ansök snabbt och enkelt

Customer Service Agent
Var god ange ditt förnamn.
Var god ange ditt efternamn.
Var god ange en giltig e-post.
Var god ange ditt telefonnummer.
Var god ange ditt födelsedatum i formen ÅÅÅÅ-MM-DD t.ex. 1983-04-27.
Släpp din bild här eller klicka
Var god ange en motivering.
Släpp dina dokument här eller klicka
Var god bifoga minst ett (max fem) dokument (ex CV, brev, betyg)
    Filerna får inte överstiga 10 MB
    Skicka dokumenten i PDF- eller Word-format.
    Vänligen bekräfta att du läst vår policy.

     

    5 %